torsdag 13. februar 2014

Mine valentines day favoritter


Hva er vel mer romantisk enn å lage et hjemmelaget måltid til han/hun du er glad i? Ikke så mye spør du meg. Her kommer mine favoritter til valentines day.


Er du en morgenfugl kan du jo starte dagen med frokost på senga. Med eltefrie rundstykker tar det ikke lang tid, men husk å sette deigen i kveld! Ellers er amerikanske pannekaker perfekt til frokost, og alle oppskriftene finner du samlet her.


Å diske opp med en treretter vil garantert imponere (og du kan finne alle middagsoppskrifter på bloggen her), men jeg syns det er veldig koselig å lage noe sammen. Sushi er perfekt til det. Da får dere masse koselig tid sammen på kjøkkenet, noe som er gull verdt i en travel hverdag. Alle sushi oppskriftene på bloggen kan du finne her.


Romantisk dessert er lik sjokolade for min del. Mine favoritter er sjokoladepannecotta og brownie cookies. Alle dessert oppskriftene på bloggen kan du finne her.


Har du lyst til å lage noe til din kjære er alltid konfekt et ypperlig alternativ. Alle mine oppskrifter kan du finne her.

Håper dere alle får en koselig kveld i morgen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...