søndag 12. januar 2014

Ukesmeny uke 3


Første hele uken i 2014 er straks over. Jeg vet ikke hvordan det har vært for dere, men jeg syns det har vært litt tungt å komme inn i rutinene. Det er heller ikke superlett å spise sunt når det fortsett er kaker i kakeboksene (selv om det nærmer seg tomt nå). Jeg har ingen nyttårsforsetter, men jeg har et lite mål om å kvitte meg med julekiloene. Kanskje det bare er å kalle den første uken et arbeidsuhell og starte bedre fra i morgen av. Jeg tror det. Her kommer min ukesmeny for den andre uken i 2014. Denne uken blir bedre enn forrige uke og det er masse sunt på menyen!

Mandag:

Tirsdag: 

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag: 

Ukens brød:

Ukens dessert: 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...