fredag 13. desember 2013

Tips til konfektesker


Det er fredag, det er snart helg og det er ikke lenge igjen til jul. Jeg tenkte jeg bare skulle stikke innom i dag med et lite tips nå i førjulstida. Jul, julegaver og alt det koselige som hører med koster ofte en del penger, noe som for min del ikke alltid har vært greit kombinert med mindre lønn på grunn av lite jobbing i eksamensperioden. Det var en av grunnene til at jeg begynte med spiselige julegaver. Det koster ikke så mye, men det gleder masse.

Dagens tips omhandler akkurat dette. Når gave skal gis bort kan konfektesker og annet ofte bli veldig dyrt å kjøpe, men gjør du litt selv kan du få det ganske billige sammtidig som de blir kjempefine.


Jeg anbefaler at du kjøper enkle hvite esker på f.eks. panduro. Kjøp fint papir, bånd, klistremerker, navnelapper og silkepapir. På hobbybutikker får du dette mye billgere enn andre steder.

Så er det bare å sette igang og dekorere. Kjempefine på 1-2-3!


Happy juleforbredelser! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...