onsdag 21. november 2012

Et år med blogging

Sjokoladepannacotta

I dag har jeg blogget i et år allerede, og for et år det har vært! Over 110.000 treff på siden og over 200 innlegg. Og så mye jeg har fått opplevd! Bloggtreff i mathallen, f.eks. En helt utrolig opplevelse. Jeg har også hatt tre helsider i Dagbladet, som du kan se her. Noe jeg aldri trodde jeg skulle oppleve for å si det sånn.

Det har altså vært et år med mange nye erfaringer og bekjentskaper og jeg syns det er utrolig artig at det er så mange som er innom siden, gir kommentarer og tilbakemeldinger. Det setter jeg utrolig stor pris på!

Når jeg blar igjennom arkivet er det også gøy å se hvor mye bedre jeg har blitt til å ta bilder og formulere innleggene. Det er med andre ord mye som er lært siden jeg la ut den første oppskriften med fiskegrateng

Noen innlegg har selvfølgelig vært med populære enn andre og jeg avslutter her er topp 5 innlegg fra det året som har gått:


1) Pavlovakake i langpanne
2) Soyamarinert laks med sesamfrø
3) Grove muslibarer med mørk sjokolade
4) Oreokake
5) Svinestek med hjemmelaget potetmos

Igjen vil jeg bare si tusen takk for alle gode tilbakemeldinger. Utrolig gøy! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...