onsdag 15. august 2012

Mango- og bringebærdrikk


Her kom dagen fikk jeg skikkelig lyst på smoothie. Men da jeg så at det manglet jus og at det var lite yoghurt igjen gikk det dårlig. Så da måtte jeg finne på noen annet. Det jeg hadde liggende var en mango som måtte spises. Jeg hadde også bringebærsaft og som nevnt litt yoghurt. Så da var det bare å mikse da ikke sant?
Jeg hadde mine tvil på om dette kom til å bli godt, men det ble det faktisk! Supergodt :) Ikke helt smoothie, og ikke helt saft. Men et sted i mellom. Jeg og Kim koste oss på verandaen med denne i sola. Så her kommer oppskriften:

Dette trenger du (2 glass):
1 mango
Ca 5 ss yoghurt
1 glass sterk bringebærsaft

Isbiter

Slik gjør du:
Kjør mango, yoghurt og saft i en blender. Ha noen isbiter i et par glass og hell drikken over.


Enjoy mens sola fortsatt er her!

2 kommentarer:

  1. Nam nam! Mange gode oppskrifter og mye god momsemat du har her på bloggen din. Gøy lesning:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...