lørdag 25. august 2012

Blåbærdrikk


Det er alltid godt med nye og spennende drikker. Det syns i hvertfall jeg. Og her kommer en ny en. Jeg vil vel ikke akkurat kalle det en smoothie, men ikke saft heller. Den er basert på saft og bær og har en litt tykkflytende konsistens. Veldig god i hverfall!

Jeg bruker saft fra Urnes. Var der en tur i sommer og fikk kjøpt litt av det ene og det andre. Så nå har jeg både bringebærsaft og solbærsaft som jeg bruker flittig i diverse drikker. Det går selvfølgelig an å bruke andre typer drikker også. Smak og behag avgjør!

Dette trenger du (2 glass): 
250 g blåbær
1 neve isbiter
1 stort glass solbærsaft

Slik gjør du:
Bland alle ingrediensene i en blender til du har en jevn masse uten klumper. Ha over på store glass og server.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...